مددکار بیمارستان شهدای محراب یزد

 

موقعیت جغرافیایی یزد

استان یزد با 131هزار کیلو متر مربع وسعت، از شمال و غرب به استان اصفهان، شمال شرق به استان خراسان جنوبی، از جنوب به استان کرمان و استان فارس، محدود است و حدود 700 کیلو متر تا تهران فاصله دارد. این استان در کمربند خشک و نیمه خشک نیم کره شمالی قرار دارد و دارای 51 دهستان، 23 شهر، 20 بخش و 9 شهرستان است و قریب به یک میلیون نفر جمعیت دارد. یزد دارای آب و هوای اقلیمی و گرم و خشک است و بیشتر وسعت این استان را بیابان تشکیل می‌دهد. دما در تابستان تا 46 درجه سانتیگراد بالای صفر در نوسان است، متوسط بارندگی این استان سالانه 110 میلیمتر گزارش شده است. شهرستان‌های استان یزد شامل شهرستان های یزد، ابرکوه، اردکان، اشکذر، بافق، بهاباد، تفت، خاتم، میبد، مهریز، و بخش های این استان شامل زارچ، عقدا، مروست و نیر می‌باشد.

درباره بیمارستان شهدای محراب یزد

 این بیمارستان در ابتدا دارای بخش های سوختگی، اورژانس (درمانگاه) و پاراکلینیک ( آزمایشگاه و رادیولوژی) بود ولی در طول سال های گذشته، بخش های دیگری نظیر واحد دندانپزشکی اطفال با بیهوشی، درمانگاه جدید، بخش بستری ویژه زیبایی و بخش آی سی یو سوختگی (BICU) نیز به بیمارستان محراب یزد اضافه شده است. این بیمارستان دولتی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهید صدوقی یزد قرار دارد که با 46 تخت فعال به عنوان یکی از بهترین مراکز درمانی یزد در حال خدمت رسانی به مردم می‌باشد.

هم اکنون این بیمارستان پذیرای مراجعین نیازمند درمان در زمینه سوختگی، جراحی های عمومی، ترمیمی و زیبایی، فک و صورت، بیماری‌های داخلی، ارتوپدی، پوست و زیبایی است.

 

اندک شمارند آنان که بدانند بر روی صحنه زندگی از برای چه آمده و وارسته از خویشتن خویش

در گستره ای از کردارهای نیک همگان را به انسانیتی اصیل رهنمون کرده باشند.

نمیتوان نگفت و ننوشت از آنان که عهده دار پژواک مهرورزی شده اند

آنان که تردید را به تصمیم رسانده و جوانه های کوچک انسانیت را بی خستگی، پاسدار شده اند.

موسسه خیریه حس مهر، به پاس تمام خدمت‌هایتان در راه حمایت از کودکان بیمار نیازمند ایران عزیز

صمیمانه ترین سپاس ها را ارزانی تان داشته تا لحظه لحظه حضورتان پر نور باشد و مهر از برای کودکان این مرز و بوم.

 ساناز سالاری

مددکار اجتماعی

بیمارستان شهدای محراب یزد

مشاهده داستان کودکان حس مهری بیمارستان شهدای محراب یزد

نظر خود را ارسال کنید

چگونه به حس مهر کمک کنم

سلام چطور میتونم کمکتون کنم؟ بستن

حس مهر ، اثر گذار باشیم

ارسال پیام
تماس با ما