مددکار بیمارستان خلیج فارس بوشهر

موقعیت جغرافیایی بوشهر

بوشهر از شمال به خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد، از شرق به استان فارس، از جنوب و غرب به خلیج فارس و از جنوب شرق به استان هرمزگان محدود می‌شود. این استان از بخش جلگه‌ای در حاشیه‌ی ساحلی غربی و بخش کوهستانی، در نوار شرقی منتهی‌الیه زاگرس جنوبی تشکیل می‌شود. شهرهای بوشهر، دشتستان، تنگستان، جم، دشتی، دیر، دیلم، عسلویه، کنگان و گناوه، 10 شهر استان بوشهر را تشکیل می‌دهند.

درباره بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر

بیمارستان شهدای خلیج فارس واقع در استان بوشهر، شهرستان بوشهر بیمارستانی است آموزشی و درمانی وابسته به دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با ۲۸۰ تخت ثابت که در سال ۱۳۹۱ شمسی در زمینی به مساحت ۶۷ هزار مترمربع و زیربنای بیش از ۶۴ هزار مترمربع تأسیس گردید. این بیمارستان که یکی از پیشرفته‌ترین مراکز درمانی ایران است در تاریخ ۱۳۹۱/۰۸/۲۱ توسط معاون ریاست جمهوری و وزیر بهداشت وقت افتتاح گردید.

هم‌اکنون این بیمارستان دارای بخش‌های داخلی مردان، داخلی زنان، اورژانس بزرگسالان،اورژانس کودکان فیزیوتراپی، جراحی زنان، جراحی مردان، نوزادان، اتاق عمل، ICU داخلی، ICU جراحی، ICU نوزادان، سی‌سی‌یو، کودکان و دیگر واحدهای پاراکلینیکی و درمانگاهی می‌باشد.

 

بندگي يعني در كوچه پس كوچه هاي زندگي دست كسي را بگيري.

كسي كه به انتهاي اميدواري رسيده وناتوان ازادامه راه ومسيراست.

موسسه حس مهر، با دستاني مملو ازمهرباني، اميد و لبخند را به ارمغان آورده و آفتاب را برسفره هاي عشق قسمت مي‌كند و آدميت را فرياد مي‌زند.

حافظه جهان دست هاي نيكوكار را ازياد نخواهد برد.

ليلاشيركاني

مسئول مددكاري بيمارستان شهداي خليج فارس بوشهر

 

مشاهده داستان کودکان حس مهری بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر

نظر خود را ارسال کنید

چگونه به حس مهر کمک کنم

سلام چطور میتونم کمکتون کنم؟ بستن

حس مهر ، اثر گذار باشیم

ارسال پیام
تماس با ما